ماسک صورت

header ads

پاسخ جالب Virgil Abloh به انتقاد از تنوع رنگی از وی

کیف زنانه - لباس مجلسی بلند - مدل لباس جدید - بیکینی - Virgil Abloh 
  پاسخ جالب Virgil Abloh به انتقاد از تنوعرنگی از وی 

  پاسخ جالب Virgil Abloh به انتقاد از تنوع رنگی از وی

مد لباس و ... همیشه دارای تنوع بسیاری است و در حالی که کشور های صنعتی و مردم دنیا گام های بزرگی برای جلو گیری از بحث های سیاه و سفید زده شده است و در جهت رفع آن گام های زیادی برداشته شده است باز هم میتوان گفتم ماتازه اول راه هستیم زیرا هنوز کارهای زیادی باید انجام شود و فرهنگ سازیی که تا حالا انچام شده کافی نبوده و میتوان گفت باید از راه های دیگه نیز برای این بخش کارهایی انجام شود .  بنابراین، هنگامی که Virgil Abloh عکس هایی از پشت صحنه ی او در جشن کارکنان خود را عکاسی میکردن  در میلان فقط افراد سفید پوست آنجا بودن در صورتی که Virgil Abloh افراد سیاه پوست زیادی دارد و این سبب شد تا  طرفداران سریع متوجه نبود کارکنان سیاه پوست در این مراسم باشد.

این مجموعه درزمینه کیف زنانه میتوان گفت کیفهای با طراحی بسیار زیبا به نمایش گذاشته است و در سال های 2018 مدل لباس مجلسی بلند به نمایش گذاشته شد که در ان زمان یکی از بهترین ها بوده است  و جدید ترین مدل لباس جدید نیز داشته بودن برای سال های 2018 و همچنیین سال 2019 وهمچنین میتوان از لباس های بیکینی و ...نام برد

Virgil Abloh عکاس های خود  تیم گرافیکی خود را که به آنها در زمینه های زیادی کار کرده بودن آورد و یک گروه از کارگردانان هنری که با اسم بسیار جالبی کار میکنن و خود را گروه "بچه های دیوانه با استعداد " می نامند در این همایش دعوت کرده بود ولی بسیار جالب هست که در این گروه ها هیچ یک از افراد سیاه پوست نیستن !! و این باعث شدش که Virgil Abloh در جواب به ما بگوید که ، همه آنها سفید بودند و من با افرادی که سیاه پوست باشند کار نکردم و همینکه من پرسنلی ندارم که سیاه پوست باشد که این سوال پیش میاد که چرا همه افراد سفید پوست هستا. وی هم چنین گفت که یک کاربر توییتر یک ویروس نوشته تا این دروغ که من فقط افراد سفید پوست را دعوت کرده ام: « ولی من فکر میکنم افرادی مثل  ویکتوریلبلوه برخی افراد سیاه پوست را با او کار میکنند و برای من بسیار جالب است که این افراد در این جمع نبوده اند»

از مواردی که این گروه در آن کار کرده اند کیف زنانه و مدل لباس مجلسی بلند و جدید ترین مدل لباس جدید و همچنیین میتوان از لباس های بیکینی و ...نام برد

ارسال یک نظر

0 نظرات