ماسک صورت

header ads

بهترین لباس های : هفته در فرش قرمز

بهترین لباس های : هفته در فرش قرمز


در این قسمت شما بهترین لباس های هفته را بروی فرش قرمز تماشا میکنید

1 در این قسمت ما لباس بسیار زیبای Priyanka Chopra را نقد و برسی میکنیم. و در اولین نکته باید گفته شود این خانوم ( Priyanka Chopra ) بسیار زیبا از مارک Zuhair Murad Haute Couture استفاده کرده برای مدل لباس جدید خودش واز مارک Tiffany & Co برای جواهرات خودش که برو فرش قرمز بیاید. به راستی گفته شده Priyanka Chopra همانند 1 الماث هست زیرا ارزش یک الماس 250.000 دلار هستش و ایشون با این لباس زیبا همانند یک الماس دخشش داشته اند.

Priyanka Chopra

2 در این قسمت ما نگاهی به لباس Cardi B میندازیم که میگویند یکی از بهترین لباس ها بروی فرش قرمز بوده است . وی  ( Cardi B )از مدل لباس جدید Moschino برای آمدن به این مکان استفاده کرده است ( مارک معروفی هستش ) . از دلایلی که گفته شده است . برای انتخواب این عکس این بوده که از جزعیاتی که به صورت برجسته در عکس قابل نمایش هست و همچنین مانند مانیکور و ... بدن ورزیشی Cardi B مانند افرادی هست که برای گرفتن جایزه ورزشی آمده اند موخورد. و این لباس برازنده ایشون بوده است .

Cardi B

3 از دیگر کسانی که بروی فرش قرمز آمدند Lily Collins بوده که با لباسی که برتن داشتند همه را شکه کرده و جزوی از بهترین افرادی شدند که بهترین مدل لباس جدید را داشته اند . وی Lily Collins از مارک بسیار معروف و گران قیمتی به نام Giambattista Valli استفاده کرده که لباس مجلسی بلند برای آمدن در این مراسم باشکوه استفاده شده است. از دیگر مواردی که باید به آن اشراه داشت این است که Tolkein گلدار انگلیسی میباشد .

Lily Collins

4 و از دیگر افرادی که باید به آنهم اشاره داشت Chrissy Teigen است که بالباسی جالب و دیدنی به رنگ مشگی نمایان شده است . این مدل لباس جدید از مارک بسیار معروف Azzi و Osta هست که با  میتوان گفت یکی از بهترین برند های لباس و کیف زنانه در زمینه های لباس مجلسی بلند در این فرش قرمز بوده است.

Chrissy Teigen

ارسال یک نظر

0 نظرات