ماسک صورت

header ads

این مدل مو بافته شده دقیقا همان چیزی است که برای جشن های بعدی به آن نیاز دارید


اين مدل مو بافته شده دقيقا همان چيزي است که براي جشن هاي بعدي به آن نياز داريد



در باره اين مطلب بايد چند نکته گفته شود .

1 - اين مدل موهايي که شما در اين قسمت ياد ميگيريد مدل موهايي است که در فرش قرمز هنر پيشه ها و مدل ها از آن استفاده ميکنن.

2 - اين مدل مو ها در سال 2019 استفاده شده است.

3 - همين تور که بالا گفته شده است اين مدل مو بيشتر براي هنرپيشه ها و  مدل ها استفاده مي شود . و امکان دارد براي هرچشني کاربرد نداشته باشد ( يعني براي ما ايراني ها جزاب نباشه )
در اروپا و امريکا براي مردم بسيار مهم هست که چه بازي گري و يا چه مدلي از چه مدل مويي استفاده مکند . و مردمي که اون هنر پيشه و يا مدل را دنبال ميکنن تمام تلاش آنها اين است که مدل مو ها و يا سبک زندگي آن افراد را داشته باشند. و بسيار جالب است که بدانيد در بسياري از وقت ها مردم براي کوتاه و يا بلند کردن موهاي خود به هنر پيشه ويا به مدلي که اورا دنبال ميکنن به نام او اشاره ميکنن و در مراکز زيبايي نيز تلاش ميشود که افراد را به اون شکل آرايش کنند و  ...
ما در اين ويديو چند تا از بازي گراني که در سال 2019 مدل موهاي خوبي داشته به نمايش گزاشتيم تا شما عزيزان از آن استفاده نماييد.
و ما براي بدست آوردن اين که چه مدل از مويي خوب است از نطر مدل معروف Laura Polko استفاده کرده ايم و تمام اين ويديو بر عساس سليقه Laura Polko است و جالب هست که بدانيد Laura Polko يکي از معروف ترين مدل هاي مردمي در امريکا مي باشد.
خوب ما براي شروع از معرفي شامپو خوشک Batiste  را بهشما معرفي ميکنيم اين شامپو ي خوشک باعث حجم موهاي شما شده.
ما در قسمت اول و دوم بهشما عزيزان بافت مو با روش فرانسوي را آمورش مي دهيم و اميئ واريم از آن استفاده نماييد.

ارسال یک نظر

0 نظرات