ماسک صورت

header ads

زيبايي بيني و طراح موي بيني

زيبايي بيني و طراح موي بيني



شايد باورتان نشود در اين قسمت از مطلب هاي زيبايي در باره زيبايي بيني مي نويسم .آخ به بخشيد در باره موي بيني مي نويسم !!!. هيمن تور که گفتم شايد باورتان نشود ولي اين مطلب در باره موهاي بيني است که ما سالها تلاش کرديم باروش هاي مختلف  برشون داريم و يا کاري کنيم کاملا از بين بروند.

حرکت کردن، ضربه هاي شلاق! شايد اين کار جزوي از آخرين کارهايي باشد که ما در زمينه زيبايي بايد انجام دهيم. خيلي جالب هست پس از سال ها تلاش براي حذف آن موهاي کوچک حالا بايد کاري کنيم آنها رشد کنن و به صورت زيبايي قرار بگيرند، جهان زيبايي در نهايت اين روش را در مورد زيبايي قبول ميکند. باور کنيد يا نه، افزودن موهاي بيني به چيزي تبديل مي شود که قابل قبول براي همه ما ميشود و ما کاملا گيج شده ايم که با چه ديدي بايد اين مدل از زيبايي رو قبول کنيم.
کاربر chen_chen در اينستگرام اولين کسي بود که اين سبک جديد زيبايي رو در سال 2017 به نمايش گذاشت، و عکس خود را با استفاده از مژه هاي جعلي که به سوراخهاي بيني اش چسبيده بود، در اينستگرام منتشر کرد . اوايل کسي اين مدل از زيبايي رو قبول نداشت و اين مدل از زيبايي را رد ميکردن ولي با گزشت زمان اين مدل از زيبايي طرف داران خود را پيدا کرده است، به نظر مي رسد که در سال هاي آينده براي عموم مردم چيزي عادي قللم داد شود اين نوع از زيبايي.
مقياسي از اين پديده زيبايي :
در مورد اين نوع از زيبايي بايد گفته شود نزديک به 400 نفر در اين زمينه در حال فعاليبن هستن و اين افراد ميانگين نزديک به 140.000 هزار بازديد کننده و دنبال کننده دارند که آنهارو دنبال ميکنن و فيلم هاي آموزشي بسياري براي افرادي که به دنبال اين نوع از زيبايي هستن وجود دارد .

ارسال یک نظر

0 نظرات