ماسک صورت

header ads

کلاه برداری شرکت Glossier در زمینه کرم چشم و کرم لب 2

کرم دور چشم - کرم چشم - دور چشم - ژل چشم - کرم لب

کلاه برداری شرکت Glossier در زمینه کرم چشم و کرم لب 2

کلاه برداری شرکت Glossier در رمینه کرم چشم و کرم لب

ما در قسمت قبلی گفتیم که این محصول کلاه برداری هست . و گفتیم بهتر است کارایی موادی که در   کرم چشم و کرم لب استفاده شده است را بشناسید.
مواد تشکیل دهنده این   کرم چشم و کرم لب :
باید گفته شود به طرز شگفت انگیزی این کرم مرطوب کننده پوست دور چشم ها و لب ها است :مواد تشکیل دهنده کرم دور چشم می باشند : اسکالان، اسید هیالورونیک و روغن آووکادوو همچنین می توان از عصاره میوه های  غنی از آنتی اکسیدان غلیظ، و پروتئین های گیاهی نیز باید اشره داشت .
و این کرم دور چشم دارای مرطوب کننده ای بسیار بالایی است و میتوان گفت مانند ژل چشم عمل می کند و می توان ما نند ژل چشم از آرایش برو صورت استفاده کنیم زیرا چسبندگی زیادی طولید میکند و مانند ژل چشم می ماند .

آیا قبول دارید که تولید محصولی که کرم چشم و کرم لب باشد باید با توجه با خواست مردم ساخته شده باشد ؟ یعنی مردم خواستار محصولی بودن که توانایی برای پوست دور چشم باشد و هم برای خشکی و مرطوب کننده لب ها باشد و هم چنین برای سیاهی دور چشم باشد و ... با توجه که ما این هارو کنار هم میزاریم باید بگیم فقط جنبه تبلیغی دارد و چیز جالبی نیست.
و خیلی جالب هست که افرادی که از این کرم ها استفاده کردن به دلیل خوشگل بودن بسته بندی آن دوست نداشتن بسته بندی آن را دور بندازن و از این بابت ناراحت هستا که باید این بسته بندی را دور بندازن.
و از دیگر مواردی که باید به آن اشاره داشت قیمت متناسب این مخصول هست که 26 دلار آمریکا هست و میتوان از سایت های زیادی آن را خریداری کرد.

ارسال یک نظر

0 نظرات