ماسک صورت

header ads

کلاه برداری شرکت Glossier در رمینه کرم چشم و کرم لب


کرم دور چشم - کرم چشم - دور چشم - ژل چشم - کرم لب

کلاه برداری شرکت Glossier در زمینه کرم چشم و کرم لب

کلاه برداری شرکت Glossier در رمینه کرم چشم و کرم لب


در اول باید گفته شود که این کرم با توجه به هرف های خود دکتر های آمریکایی کلاه برداری هستش . به دلیل اینکه پوست زیر چشم نازک تر از پوست لب ها هست و این دلیل باعث میشه این محصول به درد نخور ترین کرم چشم و کرم لب باشد .

ما به مردم اعتراف می کنیم، گاهی اوقات می توانیم کمی صبور باشیم و در باره موادی که میخریم کمی تحقیق کنیم تا کرم چشم بهتر خریداری کنیم و هم چنین از اینکه این کرم چشم که خریداری کرده ایم واقعا توانایی کاری که ما میخواهیم را دارد و یا فقط کلاه برداری می باشد؟
در زمینه کرم دور چشم باید به چند نکته توجه کرد .
1 -  نکته مواد تشکیل دهنده هست.
2 -  نکته دوم این هست که مواد تشکیل دهنده را بشناسیم و بدانیم چه خواصی دارند.
3 -  نکته بعدی این است که بدانی کرم دور چشم محصولی اصل هست یا خیر و یا معنی اصل بودن چی هستش ( در کشور های بزرگ مثل ایران و ترکیه و آمریکا و ... که جمعیت بالای 60 ملیون دارن شرکت های  کرم دور چشم به سفارش اون کشور 1 محصول تولید می کنن و به این معنی نیست که اون محصول قلابی هست بلکه نصبت به اون آب و هوا امکان دارد محصول بهتری برای اون کشور باشد و این امکان نیز وجود دارد که آن محصول کیفیت پایین تری را دارد )

شما احتمالا تعجب می کنید اگر این مطلب را بخوانید در براره  کرم چشم و  کرم لب :
آیا کرم چشم یک کلاهبرداری است؟ میتوان گفت بله ولی در تمامی موارد نمی توان این حرف را زد

یعنی بعضی موارد ( کرم دور چشم ) وجود دارد که واقعا تاسیر دارند و میتوان گفت در نوع خود بی نزیر هستا. ولی این به این معنا نمی باشد که همه کرم ها برای سیاهی چشم خوب است. و یا چن وقتی هست که ما در باره ژل چشم می شنویم و می گویند بهترین هستا ولی میتوان گفت ژل چشم می تواند برای بعضی ها کارایی داشته باشد و برای بعضی افراد نمی تواند کارایی زیادی داشته باشد.

ارسال یک نظر

0 نظرات