ماسک صورت

header ads

آخرین جشن سوارکاران سیاه پوست

کیف زنانه - لباس مجلسی بلند - مدل لباس جدید - بیکینی

آخرین جشن سوارکاران سیاه پوست 




زمانی که کسی از مسابقات پلو می گوید شما به چه چیزی فکر میکنید ؟ ( آیا با آن آشنایی دارید ؟ ) به احتمال زیاد به یاد اسب ها، به یاد لباس های زنانه با طرح های گل و گیاه و لباس های مردانه مرسوم، هستید. این یک رویداد برای افرادی به شمار میرود که به سروت اندازان مشهور است ور برگزار کننده آن royals می باشد که از بین افراد پولدار جامعه به دنبال دیدن همچین مسابقه هایی می باشند . که در آن دختران و زنان زیبایی در آن شرکت میکنند. اما کار به این راحتی ها نیست ، ما در باره  شرکت خصوصی صجبت میکنیم که در فیلادلفیا که گفته می شود جایی مناسب برای این کار نیست ( برای یادگیری و آموزش های سوارکاری و مراقبت از اسب )  به آن خواهیم پرداخت و در باره آن برای شما عزیزان مطلب ویژه ای خواهی ساحت.
آیا میدانستید پولو در زمینه های مبارزات انتخاباتی نیز شرکتی میکند؟
آیا میدانستید پولو در برسیه کردن افراد ورزش کار نقش دارد و یا به آنها هدیه میدهد ؟

آیا میدانستید به بچه های 7 تا 19 ساله می آموزن با چه روش هایی از اسب ها نگهداری کنن و سوار کاری کنن و از آنها خواسته میشود که از اسب ها نگهداری کنن و پولی دریافت کنن و اگر مایل باشد به آنها آموزش های بیشتری داده می شود؟

پولو : ما دوست داریم که آنها نمرات خوبی دریافت کنند و در کلاس های ما شرکت کنند؛ ما می خواهیم آنها را به یک جهان گسترده تر آشنا کنیم، آنها را به همان اندازه عنوان با استعداد به جهانیان معرفی کنیم،"

 لزلی هاینر بنیانگذار سوار  کاران  پولو رالف لورن گفت. "این فقط تلاش برای گرفتن آنها از طریق دبیرستان است "

یکی از تولید کننده های  مدل لباس جدید می باشد و مارک بسیار معروفی می باشد

ارسال یک نظر

0 نظرات