ماسک صورت

header ads

آموزش درست كردن ۷ ماسک دور چشم خانگی

کرم دور چشم - کرم چشم - دور چشم

آموزش درست كردن ۷ ماسک کرم دور چشم 



در اولین قدم ما به شما عزیزان ماسک های دور چشم که میتوانید با این مواد درست کنید را میگویم و بعد روش درست کردن دور چشم به شما آموزش داده میشود . 

در مقدمه ما روش هایی را میگی که  سیاهی دور چشم و چین و چروک کرم چشم را بسیار کم میکند . و حتی تاسیرش بیشتر از هر ماسکی روی پوست شما هستش. و اگر شما این کار هارو انجام بدهید کنار کرم دور چشم میتوانید تاسیر چند برابری از کرم دور چشم  خود بگیرید .

  1. داشتن استراحت و خواب کافی : نداشتن خواب کافی ( بین 8 تا 10ساعت بستگی به فعالیت بدنی دارد ) برای افراد میتوانید باعث این شود که سیاهی کرم چشم و چین و چروک کرم چشم را چندین برابر کند .
  2. پاک کردن آرایش چشم ها : داشتن آرایش هنگام خواب و یا در طولانی مدت برای پوست شما مضر هست و به پوست شما سدمات جدی وارد میکند.
  3. در معرض نور خورشید زیاد قرار نگیرید : گفته میشود که نور خورشید خوب است و لی زیادی در هرکاری بد هستش و برای مسال اگر شما بیاز 4 ساعت زیر نور خورشید هستید بهتر است از کلاه استفاده کنید و لی بیش از اندازه برای  سیاهی دور چشم و چین و چروک دور چشم را بیشتر میکند نه در حد اندازه معمولی.
  4. نوشیدن آب به مقدار زیاد : توجه داشته باشید که یکی از عواملی که می تواند به صورت کلی پوست شمارو عزیت کند تشنگی مدام هستش.
  5. از دیگر موارد که باید به آنها اشاره کرد مصرف سیگار و مشروبات الکی و مواد مخدر هستش که به پوست اسیب زیادی وارد میکند

آموزش ماسک گوجه فرنگی و لیمو برای چشم


آموزش ماسک خیار برای چشم

آموزش ماسک روغن بادام و عسل برای چشم

آموزش ماسک روغن نارگیل برای چشم

آموزش ماسک سیب زمینی برای چشم

آموزش چای کیسه ای برای چشم

آموزش ماسک شیر سرد برای چشم





ارسال یک نظر

0 نظرات